Cursos i seminaris

[:es]Curso dirección y gestión de equipos (1ª Parte)[:ca]Curs direcció i gestió d’equips (1ª Part)[:]
[:es]Curso dirección y gestión de equipos (1ª Parte)[:ca]Curs direcció i gestió d’equips (1ª Part)[:]
[:es]Curso dirección y gestión de equipos (1ª Parte)[:ca]Curs direcció i gestió d’equips (1ª Part)[:]

[:es]Curso dirección y gestión de equipos (1ª Parte)[:ca]Curs direcció i gestió d’equips (1ª Part)[:]

[:es]Habilidades directivas

Objetivos:

  • Unir las habilidades directivas y de liderazgo de una forma práctica e innovadora.
  • Profundizar en todas las capacidades y competencias del directivo.
  • Analizar los conceptos y métodos implicados en el análisis y resolución de problemas.
  • Aprender a sacar el máximo partido a nuestro personal en distintas situaciones.
  • Analizar los valores de los activos tangibles e intangibles.
  • Conocer y desarrollar las cualidades y capacidades para liderar un equipo y conseguir los resultados previstos.
  • Modificar los hábitos o incompetencias inconscientes personales y su repercusión en la percepción del cliente tanto interno como externos.
  • Asumir cuestiones como la delegación, la motivación y la comunicación.

 Primera parte: Dirigir y convencer versus ordeno y mano

 â??El poder no exige inteligencia ni valor, la autoridad exige conocimientoâ?

  • La dirección desde la Inteligencia Emocional
  • Influencia de nuestros comportamientos hacia el equipo
  • Errores del Directivo
  • Activos tangibles e intangibles. Concepto. Importancia.
  • La toma de decisiones. Influencias y método.

Segunda parte: Gestión de equipos, gestión del desempeño

 â??Cómo sacar el máximo partido de nuestros colaboradoresâ?

  • Valoración de nuestros colaboradores. Gráfica de Covey.
  • Incompetencias inconscientes. Diagnóstico y tratamiento. Cómo mejorarlas.
  • Técnica y tácticas de desempeño. Técnica de “la hamburgesa” y táctica de pregntas (coaching).
  • Capacidades a desarrollar. Comunicación, relación y análisis y toma de decisiones.

 Tercera parte: Motivar y delegar

â??La manera de atraer y motivar a las personas determina el éxito de un líderâ?

  • La importancia del Qué, del Cómo y sobretodo del Porqué
  • Que hay que tratar de delegar. “Capacidad es hacer crecer”
  • Estrategias de motivación. “Motivar es hacer creer”

[:ca]Habilitats directives

Objectius:

  • Unir les habiltats directives i de lideratge de manera pràctica i innovadora.
  • Aprofundir en totes les capacitats i competencies del directiu.
  • Analizar els conceptes i mètodes implicats en l’anàlisis i resolució de problemes.
  • Apendre a extraure el màxim partit al nostre personal en diferents situacions.
  • Analitzar els valors d’actius materials i immaterials.
  • Conèixer i desenvolupar les qualitas i habilitas per liderar un equip i aconseguir els resultats previstos.
  • Modificar hàbits o incompetencies inconscients personals i la seva repercusió en la percepció del client tant intern com extern.
  • Assumir qüestions com la delegació, la motivació i la comunicació.

 Primera part: Dirigir i convèncer versus ordeno i mano

 â??El poder no requereix intel·ligència ni valor, l’autoritat requereix coneixementsâ?

  • La direcció des de la Intel·ligència Emocional
  • Influència dels nostres comportaments cap a l’equip
  • Errors del Directiu
  • Actius materials i immaterials. Concepte. Importància.
  • Presa de decisions. Influències i mètode.

Segona part: Gestió d’equips, gestió del rendiment

 â??Com aprofitar al màxim els nostres col·laboradorsâ?

  • Avaluació dels nostres col·laboradors: Gràfic de Covey
  • Incompetències inconscients. Diagnosi i tractament. Com millorar-les.
  • Tècniques i tàctiques de rendiment : tècnica de “l’hamburgesa” i tàctica de preguntes (coaching)
  • Habilitats a desenvolupar: comunicació, relació i anàlisi i presa de decisions

 Tercera part: Motivar i delegar

â??La manera d’atreure i motivar la gent determina l’èxit d’un líderâ?

  • La importància del Què, del Com i  sobretot, del Perquè
  • Que has d’intentar delegar. “Capacitat es fer créixer”
  • Estratègies de motivació. “Motivar és creure”

[:]

SOL·LICITAR INFORMACIÓ
  • Data [:es]10, 17 y 23 Mayo 2018[:ca]10, 17 i 23 Maig 2018[:]
  • Durada [:es]12 horas[:ca]12 hores[:]
  • Horari [:es]De 9:30 a 13:30 horas[:ca]De 9:30 a 13:30 hores[:]
  • Preu 420€ [:es](incluye: material docente y coffe break)[:ca](inclou: material docent i coffe break)[:]
  • Modalitat presencial
  • Formador Xavier Gay de Liébana
    Xavier Gay de Liébana
    Psicòleg expert en organizacionsPsicólogo experto en organizaciones.

CURSOS RELACIONATS

Curs SharePoint Online
3 i 10 desembre 2018
Curs SharePoint Online
SharePoint Online és un servei basat en el núvol que ajuda a les organitzacions compartir i col·laborar amb altres usuaris. Amb SharePoint, que pot tenir accés als llocs interns, documents i altra informació des de qualsevol lloc: a l’oficina, a casa, o des d’un dispositiu mòbil. L’ús de SharePoint a l’empresa optimitza el flux de […]
Creació d’Apps corporatives amb Microsoft Office 365 PowerApps i Flow
[:es]29 de Noviembre 2018[:ca]29 de Novembre 2018[:]
Creació d’Apps corporatives amb Microsoft Office 365 PowerApps i Flow
Objectius Conèixer PowerApps i Flow i com encaixen aquestes eines en l?ecosistema Office 365 Aprendre els fonament del desenvolupament d?Apps amb PowerApps Aprendre a crear fluxos de treball amb Flow Integrar aquestes dues tecnologies per tal de crear soluciones de negoci connectades a les teves dades Publicar aquestes soluciones i compartir-les amb els usuaris de […]
Curs Microsoft Office 365
[:es]27 de noviembre de 2018[:ca]27 de novembre de 2018[:]
Curs Microsoft Office 365
Treballa millor en equip, des de qualsevol lloc i amb confiança amb la nova versió de la popular eina ofimàtica. Microsoft Office 365 és un conjunt d’eines que permeten treballar de forma col·laborativa i eficaç entre equips, amb múltiples dispositius, des de qualsevol lloc i amb total seguretat per les seves dades. Objectius Obtenir una visió […]
Curs presentacions en públic d’impacte
15, 22 i 29 de novembre de 2018
Curs presentacions en públic d’impacte
Objectius Aprendre a gestionar la por i les inseguretats que ens provoca parlar en públic. Eliminar les barreres que ens impedeixen ser naturals quan parlem davant d’una audiència. Adquirir tècnica d’oratòria per comunicar amb seguretat i credibilitat davant tot tipus de públic: clients, empleats, col·legues, directius, alumnes, etc. Millorar la comunicació verbal i no verbal com a element […]