Cursos i seminaris

SCRUM
SCRUM
SCRUM

SCRUM

Scrum és el mètode de desenvolupament de programari més utilitzat al món.

Scrum és un mètode de treball lleuger amb el que les persones poden fer front a problemes complexos de manera més productiva i creativa per entregar productos de valor.

És un mètode que s’utilitza per al lliurament i manteniment de productes a més de catalitzar el canvi en organitzacions, exposant les possibles ineficiències en els processos i permetent reaccionar i implementar millores.

És un mètode molt poc prescriptiu (es basa en un petit conjunt de normes), però que resulta sorprenentment poderosa a l’hora d’alinear els equips i organitzacions. Genera un clima de transparència, i enfoca a tots els membres al voltant d’un objectiu comú.

Dirigit a:

Gestors de projectes i empreses TIC, programadors, tècnics i professionals o estudiants interessats en les metodologies àgils.

Amb aquesta formació aprendràs els coneixements bàsics sobre l’estructura i mecànica de Scrum, preparant-te per l’examen del PSM I.

Quins beneficis puc obtenir?

  • Afavorir el lliurament contínua de valor
  • Simplificar la priorització de tasques
  • Optimitzar el procès existent
  • Incrementar la transparència
  • Millorar els temps de resposta
  • Reprioritzar més àgilment, tenint en compte com es veuen afectades les tasques restants
  • Millorar la predictibilitat dels lliuraments
  • Reduir rebuig i treball no productiu
  • Promoure la presa de decisions basada en dades reals
  • Ritme sostenible adaptat a la demanda real
  • Millorar l’alineament entre objectius i persones
  • Augmentar la satisfacció dels membres de l’equip
  • Promoure el treball col·laboratiu

Contingut

  1. FONAMENTS DE SCRUM
    1. Scrum Framework
  2. ROLS
    1. Product Owner
    2. Scrum Master
    3. Development Team
  3. EVENTS
    1. Agenda, estructura i informació rellevant
      1. Sprint planning
      2. Daily Scrum
      3. Sprint Review
      4. Sprint Retrospective
  1. ARTEFACTES
    1. Product Backlog
    2. Sprint Backlog
    3. Product Increment
    4. Definition of Done
    5. Transparency
  2. ALTRES PRÀCTIQUES EXTERNES DE SCRUM
    1. User Stories
    2. User Story Mapping
    3. Estimacions
    4. Mètriques

SOL·LICITAR INFORMACIÓ
  • Data 23 i 24 de octubre de 2018
  • Durada 16 hores
  • Horari De 9 a 14 i de 15 a 18 hores
  • Preu 480€ (inclou: material docent i coffee break)
  • Modalitat presencial

CURSOS RELACIONATS

Curs SharePoint Online
3 i 10 desembre 2018
Curs SharePoint Online
SharePoint Online és un servei basat en el núvol que ajuda a les organitzacions compartir i col·laborar amb altres usuaris. Amb SharePoint, que pot tenir accés als llocs interns, documents i altra informació des de qualsevol lloc: a l’oficina, a casa, o des d’un dispositiu mòbil. L’ús de SharePoint a l’empresa optimitza el flux de […]
Creació d’Apps corporatives amb Microsoft Office 365 PowerApps i Flow
[:es]29 de Noviembre 2018[:ca]29 de Novembre 2018[:]
Creació d’Apps corporatives amb Microsoft Office 365 PowerApps i Flow
Objectius Conèixer PowerApps i Flow i com encaixen aquestes eines en l?ecosistema Office 365 Aprendre els fonament del desenvolupament d?Apps amb PowerApps Aprendre a crear fluxos de treball amb Flow Integrar aquestes dues tecnologies per tal de crear soluciones de negoci connectades a les teves dades Publicar aquestes soluciones i compartir-les amb els usuaris de […]
Curs Microsoft Office 365
[:es]27 de noviembre de 2018[:ca]27 de novembre de 2018[:]
Curs Microsoft Office 365
Treballa millor en equip, des de qualsevol lloc i amb confiança amb la nova versió de la popular eina ofimàtica. Microsoft Office 365 és un conjunt d’eines que permeten treballar de forma col·laborativa i eficaç entre equips, amb múltiples dispositius, des de qualsevol lloc i amb total seguretat per les seves dades. Objectius Obtenir una visió […]
Curs presentacions en públic d’impacte
15, 22 i 29 de novembre de 2018
Curs presentacions en públic d’impacte
Objectius Aprendre a gestionar la por i les inseguretats que ens provoca parlar en públic. Eliminar les barreres que ens impedeixen ser naturals quan parlem davant d’una audiència. Adquirir tècnica d’oratòria per comunicar amb seguretat i credibilitat davant tot tipus de públic: clients, empleats, col·legues, directius, alumnes, etc. Millorar la comunicació verbal i no verbal com a element […]