Cursos i seminaris

Direcció i gestió d’equips
Direcció i gestió d’equips
Direcció i gestió d’equips

Direcció i gestió d’equips

Objectius

  • Unir les habilitats directives i de lideratge d’una manera pràctica i innovadora.
  • Aprofundir en totes les capacitats i competències del directiu.
  • Analitzar els conceptes i mètodes implicats en l’anàlisi i resolució de problemes.
  • Aprendre a treure el màxim partit al nostre personal en diferents situacions.
  • Analitzar els valors dels actius tangibles i intangibles.
  • Conèixer i desenvolupar les qualitats i capacitats per liderar un equip i aconseguir els resultats previstos.
  • Modificar els hàbits o incompetències inconscients personals i la seva repercussió en la percepció del client tant intern com externs.
  • Assumir qüestions com la delegació, la motivació i la comunicació.

Temari

PRIMERA PART: DIRIGIR I CONVÈNCER VERSUS ORDENE I MÀ

?El poder no exigeix intel·ligència ni valor, l’autoritat exigeix coneixement?

  • La direcció des de la intel·ligència emocional
  • Influència dels nostres comportaments cap a l’equip
  • Errors del Directiu
  • Actius tangibles i intangibles. Concepte. Importància.
  • La presa de decisions. Influències i mètode.

SEGONA PART: GESTIÓ D’EQUIPS, GESTIÓ DE L’ACOMPLIMENT

?Com treure el màxim partit dels nostres col·laboradors?

  • Valoració dels nostres col·laboradors. Gràfica de Covey.
  • Incompetències inconscients. Diagnòstic i tractament. Com millorar-les.
  • Tècnica i tàctiques d’acompliment. Tècnica de “l’hamburguesa” i tàctica de preguntes (coaching).
  • Capacitats a desenvolupar. Comunicació, relació i anàlisi i presa de decisions.

TERCERA PART: MOTIVAR I DELEGAR.

?La manera d’atreure i motivar les persones determina l’èxit d’un líder?

  • La importancia del Qué, del Cómo y sobre todo del Porqué
  • Que hay que tratar de delegar. ?Capacidad es hacer crecer?
  • Estrategias de motivación. ?Motivar es hacer creer?

SOL·LICITAR INFORMACIÓ
  • Data 11, 18 i 25 d'octubre de 2018
  • Durada 12 hores
  • Horari 09:30 a 13:30 hores
  • Preu 420€ (inclou: material docent i coffee break)
  • Modalitat presencial
  • Formador Xavier Gay de Liébana
    Xavier Gay de Liébana
    Psicòleg expert en organizacionsPsicólogo experto en organizaciones

CURSOS RELACIONATS

Curs SharePoint Online
3 i 10 desembre 2018
Curs SharePoint Online
SharePoint Online és un servei basat en el núvol que ajuda a les organitzacions compartir i col·laborar amb altres usuaris. Amb SharePoint, que pot tenir accés als llocs interns, documents i altra informació des de qualsevol lloc: a l’oficina, a casa, o des d’un dispositiu mòbil. L’ús de SharePoint a l’empresa optimitza el flux de […]
Creació d’Apps corporatives amb Microsoft Office 365 PowerApps i Flow
[:es]29 de Noviembre 2018[:ca]29 de Novembre 2018[:]
Creació d’Apps corporatives amb Microsoft Office 365 PowerApps i Flow
Objectius Conèixer PowerApps i Flow i com encaixen aquestes eines en l?ecosistema Office 365 Aprendre els fonament del desenvolupament d?Apps amb PowerApps Aprendre a crear fluxos de treball amb Flow Integrar aquestes dues tecnologies per tal de crear soluciones de negoci connectades a les teves dades Publicar aquestes soluciones i compartir-les amb els usuaris de […]
Curs Microsoft Office 365
[:es]27 de noviembre de 2018[:ca]27 de novembre de 2018[:]
Curs Microsoft Office 365
Treballa millor en equip, des de qualsevol lloc i amb confiança amb la nova versió de la popular eina ofimàtica. Microsoft Office 365 és un conjunt d’eines que permeten treballar de forma col·laborativa i eficaç entre equips, amb múltiples dispositius, des de qualsevol lloc i amb total seguretat per les seves dades. Objectius Obtenir una visió […]
Curs presentacions en públic d’impacte
15, 22 i 29 de novembre de 2018
Curs presentacions en públic d’impacte
Objectius Aprendre a gestionar la por i les inseguretats que ens provoca parlar en públic. Eliminar les barreres que ens impedeixen ser naturals quan parlem davant d’una audiència. Adquirir tècnica d’oratòria per comunicar amb seguretat i credibilitat davant tot tipus de públic: clients, empleats, col·legues, directius, alumnes, etc. Millorar la comunicació verbal i no verbal com a element […]