Curs direcció i gestió d’equips (2ª Part)

Calendari de cursos oberts

Curs direcció i gestió d’equips (2ª Part)
Curs direcció i gestió d’equips (2ª Part)

Curs direcció i gestió d’equips (2ª Part)

Habilitats directives

Un cop realitzada la primera part del curs de Direcció i Gestió d’equips, en aquesta segona part aprofundim en els detalls de cadascuna de les capacitats que componen l’efectivitat en la direcció i coordinació d’equips.

A nivell de la capacitat de relació i després de l’exposició sobre intel·ligència emocional inclosa en la primera part, aprofundirem en els últims estudis de la importància de la Intel·ligència Social i els aspectes que influeixen en la interrelació personal.

Pel que fa a les capacitats de comunicació, incidirem en la valoració del perfil comunicacional individual per aconseguir una correcta connexió del missatge amb l’objectiu d’influir en la motivació de cada membre de l’equip, incloent-hi aspectes de Programació Neurolingüística (PNL) per reforçar el coneixement psicològic .

Finalment, exposarem el mètode per a la presa de decisions i com influeixen les nostres competències i limitacions per incrementar les nostres probabilitats d’èxit i les característiques que comparteixen els directius d’èxit.

Objectius

  • Aprofundir en el concepte de neuromarketing personal.
  • Exposar els avenços i aspectes de la Intel·ligència Social.
  • Controlar els processos de comunicació.
  • Conèixer el nostre perfil comunicatiu per millorar-lo.
  • Evitar situacions negatives.
  • Adquirir els coneixements i habilitats necessàries per dur a terme una adequada gestió de la comunicació interna en l’organització com a mitjà per assolir els objectius empresarials.
  • Comprendre els factors que influeixen i formen part dels processos en la presa de decisions.
  • Analitzar els conflictes i problemes organitzacionals, la presa de decisions i la supervisió de plans o projectes.
  • Conèixer els aspectes psicològics dels nostres comportaments cap a l’equip.

Primera Part:

“Les coses no són com són, són com som”

  • Neuromàrqueting individual. Capacitats VAS.
  • L’efecte Halo.
  • Intel·ligència Social: combinació de sensibilitat cap a les necessitats i interessos d’altres.
  • Els 5 aspectes a desenvolupar

Segona Part:

“No hi ha la no comunicació”

  • Mètode BRIDGE. Perfil comunicacional. Autoanàlisi.
  • Impacte del missatge. Llenguatges.
  • La importància del Què, el Com i el Perquè.
  • Els obstacles, barreres i dificultats de la comunicació.
  • Com detectar la manca de sinceritat en el missatge.
  • Tipus de Comunicació Empresarial. A què i com afecta?

Tercera Part:

“Reflexiona amb lentitud, però executa ràpidament les teves decisions”

  • Metodologia per a la presa de decisions. Elements d’una decisió.
  • El procés de la presa de decisions. La informació. El risc. La personalitat.
  • Errors més freqüents en la presa de decisions. Cas pràctic.
  • Qüestions per reflexionar.

Formulari d’inscripció

Dades de l'empresa

Sí, estic interessat en la bonificació de la formació amb els crèdits que disposa la meva empresa de la Fundació Estatal

Dades participant

FORMA DE PAGAMENT:

L'import del curs és de 310€ + 21% IVA  = 375.1€

Per formalitzar el pagament s’haurà de fer una transferència amb un màxim de 7 dies abans de la data d'inici al següent número de compte bancari:

  • IBAN: ES28 1465 0120 3419 0048 3616
  • Codi BIC/SWIFT: INGDESMMXXX

En el concepte s’hi haurà d'indicar el teu nom i cognoms i remetre'ns el comprovant de transferència al següent email: administracion@trentia.es

Un cop rebut el comprovant donarem per formalitzada la inscripció.

INSCRIURE'M AL CURS
  • Data curs 18, 24 gener i 1 febrer 2018
  • Durada 12 hores
  • Horari De 9.30 a 13.30 hores
  • Preu 310€ +21% IVA = 375.1€ (inclou: material docent i coffe break)
  • Modalitat presencial
  • Formador Xavier Gay de Liébana
    Xavier Gay de Liébana
    Psicòleg expert en organizacions
  • Localització Universitat Pompeu Fabra- Edifici Balmes, Calle Balmes, 132-134, Barcelona, España, 41.39374059999999, 2.157367499999964
  • Bonificació Aquest curs es pot subvencionar amb els crèdits de la Fundació Estatal. En cas d'estar interessat en la gestió, haureu de comunicar-lo al formulari d'inscripció.
  • Més informació Pilar Conesa Pellicer
    Pilar Conesa
    Email: pconesa@trentia.es
    Telèfon: 689 54 90 41
    Mòbil: 934 198 864

CURSOS RELACIONATS

Curso Power BI básico Junio
12 Juny 2018
Curs Microsoft Power BI bàsic

La nova Eina d’Office 365 per Treballar amb les teves dades: Power BI Power BI es la nova eina de Business Intelligence (BI) que incorpora la suite Office 365. Es un conjunt d’aplicacions d’anàlisi de negoci que permet analitzar dades i compartir el coneixement generat en un entorn autoservei de BI. Amb Power BI pots […]

Curs Micorosoft Power BI
16 Maig 2018
Curs Microsoft PowerBI Avançat

La nova eina d’Office 365 per treballar amb les teves dades: Power BI Power BI és la nova eina de Business Intelligence (BI) que incorpora la suite Office 365. És un conjunt d’aplicacions d’anàlisi de negoci que permet analitzar dades i compartir el coneixement generat en un entorn autoservei de BI. Amb Power BI pots […]

Gestión persuasiva de los conflictos
10, 17, 23 Maig
Gestió persuasiva dels conflictes

Comunicació eficaç interpersonal Els conflictes són inherents a l’ésser humà i els nostres comportaments són els protagonistes de la majoria dels conflictes que es produeixen en el nostre entorn, en les nostres relacions personals i professionals que deriven principalment d’una comunicació deficient. Saber com evitar-los o resoldre’ls ajuda a millorar la comunicació, incrementa l’eficàcia i […]

19 Abril 2018
Ciberseguretat. gestió d’amenaces, vulnerabilitats i incidents

Curs orientat a persones que entre les seves responsabilitats es trobi l’ús d’equips informàtics, gestió d’informació o dades de caràcter personal. L’objectiu principal d’aquest curs és formar a l’assistent en la Ciberseguretat, en com reconèixer i tractar les vulnerabilitats, amenaces i incidents inherents a l’empresa o al seu lloc específic de treball i com prevenir-los, […]